Popis je počeo 5. juna i trajaće do 11. avgusta 2017. godine. Učestvuju svi državni organi, organizacije, javne agencije, javna preduzeća i ostale institucije koje u okviru svoje nadležnosti za privredu i privredne subjekte, sprovode administrativne postupke na nivou Republike Srbije.
Više od 500 službenika iz preko 100 organa javne uprave i javnih preduzeća popisaće preko 3 000 postupaka. Potom sledi intenzivna i konstruktivna saradnja sa privredom i analiza koje postupke treba ukinuti, unaprediti ili doneti nove, kako bi na kraju bio uspostavljen lako dostupan i jedinstveni javni registar za celokupnu privredu.
Osnovni cilj uspostavljanja registra i pojednostavljenja administrativnih postupaka, jeste povećanje konkurentnosti Republike Srbije i poboljšanje uslova za poslovanje, kroz smanjenje administrativnih troškova i njihovu veću predvidljivost za poslovne subjekte. Ujedno, omogućiće onima koji žele da započnu poslovanje u Srbiji, brz i jednostavan pregled, lako dostupne informacije o svim propisanim obavezama i procedurama koje različiti organi i organizacije sprovode prema privrednim subjektima. Registar, kao javna elektronska baza, biće dostupan na internetu i olakšaće informisanje o neohodnoj dokumentaciji, troškovima postupanja i rokovima za postupanje.
Zaključkom Vlade od 29. decembra 2016. godine, Republički sekretarijat za javne politike i Generalni sekretarijat Vlade određeni su za koordinatore celokupnog procesa popisa administrativnih procedura i uspostavljanja javnog registra.
Ovaj Projekat predstavlja jednu od prioritetnih aktivnosti u oblasti regulatorne reforme u narednom četvorogodišnjem periodu.