U cilju unapređenja sistema paušalnog oporezivanja, počela je javna kampanja „Mesec paušalaca“ I pokrenut portal www.jpd.rs na kojem sve zainteresovane strane mogu da nominuju predloge.
Tokom septembra, preduzetnici, njihove asocijacije, predstavnici relevantnih institucija i stručna javnost imaće priliku da ponude rešenja i da se, u dijalogu sa državnim organima, uključe u oblikovanje reforme koja ima veliki značaj za podsticanje preduzetništva u Srbiji.
„Mesec paušalaca“ deo je četvorogodišnjeg Projekta javno-privatnog dijaloga za razvoj koji finansira Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a sprovodi NALED u saradnji sa Republičkim sekretarijatom za javne politike.
Tokom javne kampanje, svi zainteresovani mogu da dostave svoje predloge i uključe se u dijalog i na okruglim stolovima u Beogradu (10.09.), Nišu (18.09.) i Novom Sadu (21.09.), kao i putem NALED-ovih profila na društvenim mrežama.