JAVNI KONKURS ZA POPUNjAVANjE IZVRŠILAČKIH RADNIH MESTA

23 / 10 / 2024

Republički sekretarijat za javne politike, na osnovu člana 54. Zakona o državnim službenicima („Službeni glasnik RS“, br. 79/05, 81/05-ispravka, 83/05 - ispravka, 64/07, 67/07- ispravka, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 i 142/22) i člana 9. stav 1. Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS“, broj 2/19 i 67/21) i Zaključka Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava 51 Broj: 112-7953/2024 od 28.08.2024. godine, oglašava javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta.

I Organ u kome se popunjavaju radna mesta: Republički sekretarijat za javne politike, Beograd, Vlajkovićeva 10

II Radna mesta koja se popunjavaju:

  1. Radno mesto za analizu efekata propisa, zvanje savetnik, Odeljenje za obezbeđenje kvaliteta propisa i analizu efekata, Sektor za obezbeđenje kvaliteta javnih politika, propisa i usluga – 1 izvršilac

Opis poslova: Pruža podršku izradi stručnih mišljenja o usklađenosti nacrta zakona i predloga drugih propisa sa usvojenim strateškim dokumentima kojima se utvrđuju javne politike u postupku njihovog donošenja; pruža podršku izradi stručnih mišljenja vezanih za ocenu kvaliteta analize efekata propisa koje pripremaju ministarstva i posebne organizacije tokom svih faza pripreme propisa;  učestvuje u izradi predloga mišljenja o oceni kvaliteta analize efekata propisa namenjenoj javnoj raspravi i mišljenja o potpunosti sadržaja analize efekata propisa priložene uz nacrt zakona i predloge drugih relevantnih dokumenata; sarađuje sa predlagačima propisa radi potpunijeg informisanja o primeni tehnika analize propisa i njihovih efekata; učestvuje u prikupljanju podataka o predmetu regulatornih aktivnosti i o različitim aspektima primene propisa i učestvuje u sistematizovanju svih podataka koji se odnose na odgovarajuću oblast koja se reguliše u cilju što potpunijeg praćenja analize efekata propisa; izrađuje informacije i izveštaje iz delokruga Odeljenja i Sektora; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje tri godina radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

       2. Radno mesto za koordinaciju poslova obezbeđenja kvaliteta javnih usluga za građane, zvanje viši savetnik, Odeljenje za upravljanje registrom administrativnih postupaka i modernizaciju usluga javne uprave, Sektor za obezbeđenje kvaliteta javnih politika, propisa i usluga – 1 izvršilac

Opis poslova: Koordinira i priprema predloge i preporuke za unapređenje javnih usluga (administrativnih postupaka za građane), učestvuje u koordinaciji i sprovođenju predloga i preporuka za izmenu neefikasnih javnih usluga i pojednostavljenje postupaka i izrađuje izveštaje o njihovoj realizaciji; organizuje pripremu i izrađuje analize za potrebe izrade dokumenata javnih politika iz oblasti transformacije i modernizacije usluga javne uprave i smanjenja administrativnog opterećenja korisnika tih usluga; prati i analizira stanje u oblasti javnih usluga, priprema predloge za njihovo unapređenje i pruža stručnu podršku koordinacionim i drugim posebnim telima formiranim u cilju koordinacije sprovođenja sveobuhvatnog pojednostavljenja administrativnih postupaka i regulative; pruža stručnu pomoć organima u sprovođenju metodologije za kreiranje optimalnih administrativnih postupaka, odnosno javnih usluga; obavlja stručne poslove u postupku sprovođenja projekta koji se odnosi na transformaciju i modernizaciju usluga javnog sektora; sarađuje sa organima na pojednostavljenju administrativnih postupaka; učestvuje u upravljanju registrom administrativnih postupaka, odnosno usluga javne uprave; priprema mišljenja na analize efekata propisa i propise kojima se uređuju javne usluge, odnosno administrativni postupci; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje sedam godina radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; potrebne kompetencije za rad na radnom mestu

         3. Radno mesto za ekonomske analize i informacionu podršku, zvanje savetnik, Odeljenje za ekonomske analize, Sektor za planski sistem, koordinaciju, razvoj i unapređenje javnih politika – 1 izvršilac

Opis poslova: Priprema i obrađuje podatke za izradu analiza za potrebe pripreme predloga strateških dokumenata kojima se utvrđuju javne politike iz delokruga više organa; stara se o blagovremenom prikupljanju i pravilnom formatiranju i obradi podataka i redovno ažurira podatke u bazi podataka Analitički servis JLS; pruža podršku u postupku izrade namenskih baza podataka za poslove Sekretarijata; pruža podršku u postupku izrade mehanizama i programa za prikupljanje i obradu podataka iz delokruga Sektora; sarađuje sa organima radi prikupljanja i razmene podataka iz delokruga Odeljenja i Sektora; pruža podršku u postupku izrade obrazaca izveštaja za praćenje pokazatelja iz dokumenata javnih politika; učestvuje u obradi podataka radi pripreme materijala vezanih za ekonomske analize iz delokruga Odeljenja i Sektora; priprema elektronske prezentacije, izrađuje informacije i izveštaje iz delokruga Odeljenja i Sektora; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, tehničko-tehnoloških ili prirodno-matematičkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje tri godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

        4. Radno mesto za podršku planiranju i sprovođenju javnih politika, zvanje savetnik, Odeljenje za podršku planiranju javnih politika, Sektor za planski sistem, koordinaciju, razvoj i unapređenje javnih politika – 1 izvršilac

Opis poslova: Pruža podršku u izradi mišljenja o dokumentima javnih politika i o izveštajima o sprovođenju dokumenata javnih politika; učestvuje u pružanju podrške obveznicima srednjoročnog planiranja na republičkom i lokalnom nivou u postupku izrade srednjoročnih planova; prikuplja podatke i izrađuje informacije potrebne u postupku izrade Plana razvoja Republike Srbije i planova razvoja lokalnih vlasti; učestvuje u pružanju stručne podrške korisnicima JIS-a, i nadležnim organima za korišćenje informacionog sistema; prikuplja informacije i podatke potrebne za ažuriranje baza podataka i evidencija i ažurira baze podataka i evidencije koje se vode za potrebe rada Odeljenja; učestvuje u izradi informacija i priloga koji se objavljuju na internet stranici Sekretarijata iz delokruga Odeljenja; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih, tehničko-tehnoloških ili prirodno-matematičkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje tri godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

           5. Radno mesto za podršku poslovima projektnog upravljanja, zvanje savetnik, Odsek za međunarodnu saradnju, EU integracije i upravljanje projektima, Uža unutrašnja jedinica izvan sektora – 1 izvršilac

Opis poslova: Prikuplja i obrađuje podatke potrebne za izradu analiza opravdanosti, pripremu, realizaciju i predstavljanje razvojnih projekata u oblasti javnih politika, čiji je korisnik Sekretarijat, a finansirani su iz sredstava međunarodne pomoći i učestvuje u izradi analiza; prati realizaciju međunarodnih projekata (dogovorenih aktivnosti, troškova i administrativnih procedura) čiji je korisnik Sekretarijat i učestvuje u izradi izveštaja; priprema informacije, prezentacije i drugi materijal za potrebe učešća predstavnika Sekretarijata na stručnim i drugim skupovima koji se bave evropskim integracijama i međunarodnom saradnjom; učestvuje u izradi izveštaja za Vladu i druge organe o radu Sekretarijata, za potrebe izveštavanja Evropske komisije o napretku Republike Srbije u procesu pristupanja EU; obrađuje podatke i izrađuje informacije za predstavnike Sekretarijata u pregovaračkim grupama po poglavljima u procesu pristupanja EU; vodi i ažurira interne baze podataka za potrebe Odseka i ažurira informacije i vesti za objavljivanje na internet stranici Sekretarijata; obavlja i druge poslove po nalogu šefa Odseka.

Uslovi: stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno-naučnog polja društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje tri godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.

III  Trajanje radnog odnosa: Za oglašena radna mesta radni odnos zasniva se na neodređeno vreme.

IV  Mesto rada: Beograd, Vlajkovićeva br. 10

V Faze izbornog postupka i učešće kandidata za sva radna mesta:
Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima, dostupna su sva radna mesta i izbor kandidata se vrši na osnovu provere kompetencija.

Izborni postupak se sprovodi iz više obaveznih faza i to sledećim redosledom: provera opštih funkcionalnih kompetencija, provera posebnih funkcionalnih kompetencija, provera ponašajnih kompetencija i intervju sa Konkursnom komisijom.

U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određene kompetencije u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledeće kompetencije u istoj ili narednoj fazi.

Kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije

U izbornom postupku proveravaju se:

  1. Opšte funkcionalne kompetencije:
    •    „Organizacija i rad državnih organa RS“ – proveravaće se putem testa (pisano)
    •    „Digitalna pismenost“ – proveravaće se rešavanjem zadataka  (praktičnim radom na računaru)
    •    „Poslovna komunikacija„ – proveravaće se putem simulacije (pisano).

Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ako kandidat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaru, na traženom nivou i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije – Digitalna pismenost, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu *Rad na računaru), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.

Komisija može odlučiti da se kandidatu izvrši provera navedene kompetencije,

ako uvidom u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravljanje kadrovima, www.suk.gov.rs.

     2. Posebne funkcionalne kompetencije:

Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto broj 1: Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

  • Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada studijsko-analitičkih poslova – metodologija praćenja, sprovođenja, vrednovanja i izveštavanja o efektima javnih politika- pisano putem simulacije
  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa – Strategija reforme javne uprave i Akcioni plan – pisano putem simulacije
  • Posebne funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta: Program unapređenja upravljanja javnim politikama i regulatornom reformom sa akcionim planom za period 2021-2025, Uredba o metodologiji upravljanja javnim politikama, analizi efekata javnih politika i propisa i sadržaju pojedinačnih dokumenata javnih politika – pisano putem simulacije.

 

Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto broj 2: Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

  • Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada studijsko-analitičkih poslova – metodologiju pripreme dokumenata javnih politika i formalnu proceduru za njihovo usvajanje- pisano putem simulacije
  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto- Planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa – Strategija reforme javne uprave i Akcioni plan – pisano putem simulacije
  • Posebne funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta: Zakon o registru administrativnih postupaka, Uredba o metodologiji upravljanja javnim politikama, analizi efekata javnih politika i propisa i sadržaju pojedinačnih dokumenata javnih politika, Program za pojednostavljenje administrativnih postupaka i regulative „e-Papir“- pisano putem simulacije.

 

Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto broj 3: Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

  • Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativnih poslova – postupak izrade stručnih nalaza – pisano putem simulacije
  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta – Program ekonomskih reformi – pisano putem simulacije
  • Posebne funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – softveri (posebni softveri neophodni za rad na radnom mestu) – ACCESS – pisano putem simulacije.

 

Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto broj 4: Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

  • Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada stručno-operativnih poslova – metode i tehnike izrade izveštaja na osnovu određenih evidencija- pisano putem simulacije
  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti iorganizacije organa – Zakon o planskom sistemu – pisano putem simulacije
  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta – Uredba o metodologiji upravljanja javnim politikama, analizi efekata javnih politika i propisa i sadržaju pojedinačnih dokumenata javnih politika i Uredba o metodologiji za izradu srednjoročnih planova – pisano putem simulacije

 

Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto broj 5: Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:

  • Posebna funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – Strani jezik (engleski jezik B1) – proveravaće se pisano putem testa na računaru
  • Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi upravljanja fondovima EU i međunarodnom razvojnom pomoći – metodologija praćenja rezultata sprovođenja, izveštavanja i vrednovanja rezultata programa i projekata na osnovu utvrđenih pokazatelja – pisano putem simulacije
  • Posebne funkcionalna kompetencija za određeno radno mesto – propisi iz delokruga radnog mesta: Uredba o metodologiji upravljanja javnim politikama, analizi efekata javnih politika i propisa i sadržaju pojedinačnih dokumenata javnih politika – pisano putem simulacije.

 

Napomena za radno mesto broj 5.: Ako učesnik konkursa poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o znanju stranog jezika, na traženom nivou, i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije znanje stranog jezika, neophodno je da uz prijavni obrazac (uredno i u potpunosti popunjen u delu * Znanje stranih jezika koji su traženi konkursom), dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.

3. Ponašajne kompetencije: Ponašajne kompetencije (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) – proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranog na kompetencijama.
4. Intervju sa komisijom i vrednovanje kandidata: Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa –  proveravaće se putem intervjua sa komisijom (usmeno).

Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Republičkog sekretarijata za javne politike, www.rsjp.gov.rs.

VI Datum i mesto provere kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku (za sva oglašena radna mesta): Među kandidatima koji konkurišu na navedena radna mesta, čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive i potpune, i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, provera navedenih kompetencija će se obaviti počev od 14. novembra 2024. godine.

Provera opštih funkcionalnih kompetencija, posebnih funkcionalnih kompetencija i ponašajnih kompetencija za sva oglašena radna mesta će se obaviti u Službi za upravljanje kadrovima, u Palati ”Srbija” Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina broj 2. (istočno krilo). Intervju sa komisijom za sva oglašena radna mesta će se obaviti u prostorijama Republičkog sekretarijata za javne politike, Vlajkovićeva 10, Beograd ili u prostorijama Službe za upravljanje kadrovima u Palati ”Srbija” Novi Beograd, Bulevar Mihaila Pupina broj 2.

Kandidati će o datumu, mestu i vremenu svake faze izbornog postupka biti obavešteni na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese), koje navedu u svojim obrascima prijave ili putem telegrama na adresu koju su naveli u obrascu prijave.

VII Adresa na koju se podnosi popunjen obrazac prijave za konkurs:
Prijava na konkurs šalje se poštom na adresu: Republički sekretarijat za javne politike, Nemanjina 22-26, 11000 Beograd, ili predaje na pisarnici na istoj adresi, sa naznakom  „Za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta”.

VIII Lice zaduženo za davanje obaveštenja: Gordana Bojić, tel: 011/3334228

Opšti uslovi za zaposlenje: Državljanstvo Republike Srbije; da je učesnik konkursa punoletan; da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.

X Rok za podnošenje prijava (za sva oglašena radna mesta): Rok za podnošenje prijava je osam dana i počinje da teče narednog dana od dana oglašavanja konkursa u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

XI Prijava na javni konkurs (za sva oglašena radna mesta): Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je priložen uz tekst ovog konkursa i koji je sastavni deo Uredbe o internom i javnom konkursu za popunjavanje radnih mesta u državnim organima („Službeni glasnik RS“ broj 2/2019 i 67/2021). Obrazac prijave dostupan je i na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima www.suk.gov.rs i može se preuzeti u prostorijama Republičkog sekretarijata za javne politike, Vlajkovićeva 10, prizemlje, soba 4. (Napomena: mole se kandidati da prilikom popunjavanja Obrasca prijave obrate pažnju da su preuzeli ispravan Obrazac prijave koji se odnosi na radno mesto na koje žele da konkurišu, odnosno da u gornjem levom uglu Obrasca prijave piše tačan naziv organa i radnog mesta na koje se konkuriše).

Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak.
Podnosioci prijave se obaveštavaju o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačio za dostavu obaveštenja.

Primer pravilno popunjenog obrasca prijave se može pogledati na blogu Službe za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) u odeljku „Obrazac prijave“.

 

XII Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom (za sva oglašena radna mesta):

– original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu;

– original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih;

– original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;

– original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu, podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu);

– original ili overena fotokopija dokaza o najmanje tri (3) godine radnog iskustva u struci za radna mesta pod rednim brojevima 1., 3., 4. i 5., odnosno najmanje sedam (7) godina radnog iskustva u struci za radno mesto pod rednim brojem 2. (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo).

Primer pravilno popunjene potvrde od poslodavca može se pogledati na blogu Službe za upravljanje kadrovima (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) u odeljku ,,Predaja dokumenata.”

Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 01. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama. Fotokopije dokumenata koje nisu overene od nadležnog organa neće se razmatrati.

XIII Rok za podnošenje dokaza (za sva oglašena radna mesta): Kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet (5) radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.

Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pisano se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka.
Dokazi se dostavljaju na adresu, Republički sekretrijat za javne politike, Beograd, Nemanjina 22-26.

NAPOMENE:
Kandidati koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu podležu probnom radu u trajanju od šest meseci. Kandidati bez položenog državnog stručnog ispita primaju se na rad pod uslovom da taj ispit polože u roku od šest meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.

Saglasno članu 9. Zakona o državnim službenicima, propisano je da su kandidatima pri zapošljavanju u državni organ, pod jednakim uslovima dostupna sva radna mesta i da se izbor kandidata vrši na osnovu provere kompetencija. Položen državni stručni ispit nije uslov, niti prednost za zasnivanje radnog odnosa.

Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima / uverenje o položenom pravosudnom ispitu. Odredbom člana 9. i člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, broj 18/2016 i 95/2018-autentično tumačenje) propisano je, između ostalog, da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama. Potrebno je da kandidat u delu Izjava*, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.

Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave i prijave uz koje nisu priloženi svi potrebni dokazi u originalu ili fotokopiji overenoj kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao), biće odbačene.

Javni konkurs sprovodi Konkursna komisija koju je imenovao direktor Republičkog sekretarijata za javne politike. Ovaj konkurs se objavljuje na internet prezentaciji (www.rsjp.gov.rs) i oglasnoj tabli Republičkog sekretarijata za javne politike, na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima: www.suk.gov.rs, na portalu e-uprave, na internet prezentaciji, oglasnoj tabli i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

DOCX 0.1mb

Materijali za pripremu kandidata konkurs 23.10.2024

Pogledaj
DOCX 0.1mb

Obrazac prijave r.m.1

Pogledaj
DOCX 0.1mb

Obrazac prijave r.m.2

Pogledaj
DOCX 0.1mb

Obrazac prijave r.m.3

Pogledaj
DOCX 0.1mb

Obrazac prijave r.m.4

Pogledaj
DOCX 0.1mb

Obrazac prijave r.m.5

Pogledaj