Organ u kome se popunjava položaj:
Republički sekretarijat za javne politike, Beograd
Položaj koji se popunjava:
Zamenik direktora Republičkog sekretarijata za javne politike – položaj u drugoj grupi
Opis poslova: Obavlјa poslove u skladu sa zakonom u okviru ovlašćenja koja mu odredi direktor Sekretarijata; ostvaruje saradnju sa drugim organima i organizacijama; zamenjuje direktora ako je odsutan ili sprečen; učestvuje u procesima koji su u vezi sa stručnim usavršavanjem državnih službenika u Sekretarijatu; obavlјa i druge poslove iz delokruga Sekretarijata koje odredi direktor.
Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz naučne, odnosno stručne oblasti u okviru obrazovno- naučnog polјa društveno-humanističkih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, najmanje devet godina radnog iskustva u struci ili sedam godina radnog iskustva u struci od kojih najmanje dve godine na rukovodećim radnim mestima ili pet godina radnog iskustva na rukovodećim radnim mestima, položen državni stručni ispit kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu; državlјanstvo Republike Srbije; da učesnicima konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nisu osuđivani na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
U izbornom postupku proveravaju se:
– Opšte funkcionalne kompetencije i to:
- Organizacija i rad državnih organa RS – provera će se vršiti putem testa.
- Digitalna pismenost – provera će se vršiti praktičnim radom na računaru ili uvidom u dokaz o
znanju rada na računaru.
- Poslovna komunikacija – provera će se vršiti pisanom simulacijom.
– Posebne funkcionalne kompetencije i to:
* Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada i to:
- Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada poslovi rukovođenja (organizaciono ponašanje) – provera će se vršiti putem usmene simulacije.
*Posebne funkcionalne kompetencije za radno mesto i to:
- 2. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto – Planska dokumenta, propisi i akti iz nadležnosti i organizacije organa (3akon o planskom sistemu) – provera će se vršiti putem usmene simulacije.
- 3. Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto – Propisi iz delokruga radnog mesta (Zakon o državnoj upravi) – provera će se vršiti putem usmene simulacije.
- Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto – Strani jezik – Engleski jezik, nivo B2 – provera će se vršiti putem testa ili uvidom u dokaz o znanju engleskog jezika – nivo B2.
– Ponašajne kompetencije (Upravlјanje informacijama; Upravlјanje zadacima i ostvarivanje rezultata; Orijentacija ka učenju i promenama; Izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa; Savesnost, posvećenost i integritet; Upravlјanje lјudskim resursima; Strateško upravlјanje) provera će se vršiti putem psihometrijskih testova i intervjua baziranom na kompetencijama.
– Intervju sa konkursnom komisijom (procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa).
Trajanje rada na položaju i mesto rada: rad na položaju traje pet godina, a mesto rada je Beograd, Vlajkovićeva br. 10.
Rok za podnošenje prijave na konkurs: 8 dana. Rok počinje da teče narednog dana od dana kada je interni konkurs oglašen.
Rok počinje da teče od 13.11.2024. godine i ističe 20.11.2024. godine.
Sadržina prijave na konkurs: prijava na konkurs sadrži: podatke o konkursu; lične podatke; adresu stanovanja; telefon, elektronsku adresu; obrazovanje, stručne i druge ispite podnosioca prijave koji su uslov za zasnivanje radnog odnosa; podatak o znanju rada na računaru; podatak o znanju engleskog jezika – nivo B2; dodatne edukacije; radno iskustvo; pravo učešća na internom konkursu; posebne uslove; posebne izjave od značaja za učešće u konkursnim postupcima u državnim organima. Prijava na konkurs mora biti svojeručno potpisana.
Pravo učešća na internom konkursu: pravo da učestvuju na internom konkursu imaju samo državni službenici iz organa državne uprave i službi Vlade za koje je po osnovu vrednovanja radne uspešnosti utvrđeno da su u poslednja dva uzastopna vrednovanja radne uspešnosti prevazišli očekivanja, kao i državni službenici koji su već na položaju, kojima je proteklo vreme na koje su postavlјeni, koji su podneli ostavku na položaj ili kojima je položaj ukinut, ako su pohađali program obuke u skladu sa članom 45. stav 4. Zakona o državnim službenicima.
Prijava na interni konkurs može se podneti putem pošte ili neposredno na adresu navedenu u tekstu oglasa.
Prijava na interni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravlјanje kadrovima ili u štampanoj verziji na pisarnici Službe za upravlјanje kadrovima, Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 2.
Prilikom predaje prijave na interni konkurs prijava dobija šifru pod kojom podnosioci prijave učestvuje u dalјem izbornom postupku. Podnosioci prijave se obaveštavaju o dodelјenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavlјanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačen za dostavu obaveštenja.
Dokazi koji se prilažu uz obrazac prijave su: pisani dokaz o znanju rada na računaru i pisani dokaz o znanju engleskog jezika – nivo B2.
Kandidati koji uz obrazac prijave dostave pisani dokaz o znanju rada na računaru biće oslobođeni provere kompetencije „Digitalna pismenost“ sem ukoliko komisija odluči da se priloženi dokaz ne može prihvatiti kao dokaz kojim se kandidati oslobađaju od provere opšte kompetencije „Digitalna pismenost“.
Kandidati koji uz obrazac prijave dostave važeći sertifikat, potvrdu ili drugi dokaz o znanju engleskog jezika – nivo B2 biće oslobođeni provere kompetencije znanje engleskog jezika – nivo B2, sem ukoliko komisija odluči da se priloženi dokaz ne može prihvatiti kao dokaz kojim se kandidati oslobađaju od pisane/usmene provere znanje engleskog jezika – nivo B2.
Ostali dokazi koje prilažu samo kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: diploma o stručnoj spremi; uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (lica sa položenim pravosudnim ispitom umesto uverenja o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima dostavlјaju uverenje o položenom pravosudnom ispitu); isprave kojima se dokazuje radno iskustvo u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kom periodu je stečeno radno iskustvo); isprave kojima se dokazuje pravo učešća na internom konkursu (rešenje o radnoj uspešnosti kojim je utvrđeno da su u poslednja dva uzastupna vrednovanja radne uspešnosti prevazišli očekivanja, ili rešenje o postavlјenju na položaj, ili rešenje o prestanku rada na položaju, da su pohađali program obuke iz člana 45. stav 4. Zakona o državnim službenicima).
Kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa konkursnom komisijom biće pozvani da, u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja, dostave ostale dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku. Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavlјenih ili pribavlјenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isklјučeni iz dalјeg izbornog postupka. Dokazi se dostavlјaju na navedenu adresu Službe za upravlјanje kadrovima.
Svi dokazi koji se prilažu moraju biti na jeziku i pismu koji je u službenoj upotrebi državnih organa Republike Srbije, tako da se uz ispravu sastavlјenu na stranom jeziku prilaže propisani overen prevod na srpski jezik.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili overenoj fotokopiji kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama, kao povereni posao). Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.
Odredbom člana 9. i člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku („Službeni glasnik RS“, br. 18/16, 95/18 – autentično tumačenje i 2/23 – odluka US) propisano je, između ostalog, da organ može da vrši uvid, pribavlјa i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranke izričito izjave da će podatke pribaviti same.
Potrebno je da učesnici konkursa, u obrascu prijave na konkurs navedu za koju se od predviđenih mogućnosti opredelјuju, da organ pribavi podatke o kojima se vodi službena evidencija ili da će to kandidati učiniti sami.
Dokumenti o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima, odnosno uverenje o položenom pravosudnom ispitu.
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravlјanje kadrovima, www.suk.gov.rs.
Adresa na koju se podnose prijave za konkurs: Vlada, Služba za upravlјanje kadrovima, 11070 Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 2, sa naznakom „Za interni konkurs – popunjavanje položaja (navesti naziv položaja za koji se podnosi prijava)”.
Lice zaduženo za davanje obaveštenja o konkursu, u periodu od 10–12 časova: Obren Čavić, tel. 011/31-30-901, Služba za upravlјanje kadrovima.
Datum oglašavanja: 12.11.2024. godine.
Napomena:
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumlјive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Ovaj oglas objavlјuje se na internet prezentaciji i oglasnoj tabli Republičkog sekretarijata za javne politike, na internet prezentaciji i oglasnoj tabli Službe za upravlјanje kadrovima.
U Službi za upravlјanje kadrovima može se izvršiti uvid u akt o sistematizaciji poslova u organu u kom se popunjava položaj koji je predmet ovog konkursa.
Termini koji su u ovom oglasu izraženi u gramatičkom muškom rodu podrazumevaju prirodni muški i ženski rod lica na koje se odnose.
DIREKTOR
dr Danilo Rončević