Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ДРУЖЕЊЕ СА УЧЕСНИЦИМА ПИЛОТ ПРОЈЕКТА „УЧИОНИЦА КАКВУ ЖЕЛИМ“

01 / 07 / 2021

Група за иновације у јавним политикама РСЈП организовала је сусрет свих учесника Пилот пројекта „Учионица какву желим“, како би се прославило успешно спровођење овог иновативног пројекта.

На скупу су се окупили сви учесници и партнери Пилот пројекта. Том приликом директорка РСЈП Бојана Тошић и помоћник министра Министарства просвете, науке и технолошког развоја Милан Пашић, обратили су се присутнима. Честитали су деци, учитељицама и директорима школа учесница на успешно реализованим кампањама и захвалили свим учесницима и партнерима на пројекту на професионално и квалитетно обављеном послу, на спремности да спроводе иновативне пројекте и унапређују образовање у Србији.

Наиме, током две недеље трајања кампање на платформи Donacije.rs, потенцијални донатори су имали прилике да подрже дечије идеје за опремање њихових учионица, представљене кроз дечије кампање. Резултат је превазишао очекивања – школе су прикупиле  преко 2,5 милиона динара донаторских средстава користећи модел групног финансирања. Прикупљање новчаних средстава је само крајњи резултат процеса учења деце о предузетништву, њиховог вредног рада са њиховим учитељицама и велике жеље за успехом у реализацији своје идеје. То је уједно и највећа вредност и циљ пројекта.

Више информација о кaмпањама можете видети путем линка.

Иако пројекат није завршен, јер следи набавка опреме коју су деца тражила, извештавање и евалуација пројекта, верујем да ћемо успешно реализовати и преостале активности до октобра 2021., како смо и планирали. Такође се надам да ћемо реализовати нове пројекте и овај пројекат проширити, и да ће још много деце различитог узраста и наставника у њима уживати и спроводити своје визије, навела је Бојана Тошић.

Сусрет свих учесника уприличен је 29. јуна 2021. у Београду, у Клубу посланика.