Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

НОВЕ ДИГИТАЛИЗОВАНЕ УСЛУГЕ МИНИСТАРСТВА ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ – 12 АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА УПРАВЕ ЗА ВЕТЕРИНУ

28 / 03 / 2022

 

Београд, 25. март 2022. – Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде наставља са добром праксом пружања дигиталних услуга и дигитализацијом административних поступака. После 22 дигиталне услуге Управе за заштиту биља, од данас је доступно још 12 услуга Управе за ветерину на Порталу еУправа. Нове електронске услуге Управе за ветерину, са већ постојеће 42 услуге за привреду које су уведене Програмом еПапир на Порталу еУправа, чине тек први корак у доступности јавне управе кроз електронску комуникацију и стицање потребних услова за обављање делатности на једноставан и брз начин.

Ови поступци су сада бржи и јефтинији, а упис у регистре је доступан у неколико једноставних корака:

  • Корисник на Порталу еУправа попуњава електронски захтев, прилаже документацију и, уколико услуга захтева финансијски издатак, врши електронско плаћање;
  • Систем аутоматски приступа електронским регистрима и прибавља податке по службеној дужности који су неопходни у процесу одлучивања;
  • Подносилац захтева редовно добија обавештења о могућим допунама документације и променама у статусу предмета;
  • На крају, дозвола се доставља електронским путем у еСандуче подносиоца на Порталу еУправа и трајно је доступна кориснику и надлежним органима за све даље поступке.

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде је једно од првих министарстава које се посветило дигитализацији својих услуга које пружа грађанима и привреди. Од данас се могу користити првих 12 дигитализованих поступака/услуга у области ветеринарске делатности. Дигитализацијом ових поступака олакшавамо и омогућавамо јефтиније и брже пословање привредним субјектима приликом уписа у регистре које води Управа за ветерину. Ово су први кораци у дигитализацији услуга у области ветерине. Управа за ветерину ће наставити са дигитализацијом својих услуга како би олакшала привредницима обављање ветеринарске делатности.

У циљу унапређења пословног окружења и смањења административног оптерећења за привреду, Влада спроводи свеобухватни реформски процес како би јавна управа била у служби привреде и грађана. Дигитализација административних поступака за привреду је део Програма еПапир и то пројекта за унапређење пословног окружења у Србији, коју реализују Републички секретаријат за јавне политике, Канцеларија за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије и Међународна финансијска корпорација (IFC), чланица групације Светске банке, уз финансијску подршку Фонда за добру управу Уједињеног Краљевства и Британске амбасаде у Београду. До сада су јавно доступе 54 електронске услуге за привреду на Порталу еУправе и 10 услуга на Порталу Министарства рударства и енергетике.

Први дигитализовани административни поступци Управе за ветерину укључују упис у регистре објеката за држање, узгој и промет животиња.

Списак дигитализованих поступака Управе за ветерину можете погледати на следећем линку.