Пословно окружење у којем послују домаћи привредници може бити оптерећено препрекама које често нису видљиве и јасне при започињању пословања. Добијање неке дозволе може да буде компликовано и нетранспарентно. Проналажење података и информација о поступцима, потребној документацији, подацима неопходних за одлучивање, захтевима и роковима, одузима време привреди. Ове информације нису увек јавно доступне, ажурне и на једном месту. Грешке које се због овога могу јавити у процесу подношења документације су извесне и односе се често на непотпуну или погрешну документацију, погрешно уплаћен износ таксе и слично. Самим тим успостављањем Регистра штедимо ваше време и повећавамо ефикасност јавне управе и стварамо сигурно и предвидиво пословно окружење.
Регистар нуди информације о свим поступцима где заинтересована лица могу онлајн, у пар кликова, да пронађу оно што им је потребно, без непотребног обиласка различитих шалтера. Избором одређеног поступка добиће све ажурне и тачне информације на једном месту – о потребној документацији, износима које је потребно уплатити и на који текући рачун, како и где могу предати захтев. Захтев такође могу пронаћи у Регистру и преузети га у електронској форми и електронски га попунити. Кључно је да користите ћирилично писмо ради брзе претраге информација за поступке који су вам потребни.
Преко Регистра се могу покренути електронске услуге за привреду на Порталу еУправа за услуге које су дигитализоване. Тако само једним кликом можете приступити дигиталном захтеву на Порталу еУправа, брзо и лако поднети захтев и приложити потребну документацију, а надлежни орган ће у најкраћем року донети електронско решење и испоручити га у електронско сандуче подносиоца захтева на Порталу еУправа.
До сада је доступно 27 услуга Управе за дуван и Управе за заштиту биља. У наредном периоду, број услуга биће много већи и обухватиће и услуге Министарства унутрашњих послова, Министарства заштите животне средине, Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре и Управе за ветерину.