Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

ПОЧЕТАК РАДА РЕГИСТРА АДМИНИСТРАТИВНИХ ПОСТУПАКА

08 / 06 / 2021

Све потребне информације и поступци за привреднике на једном месту, на порталу Регистра административних поступака и еУправе линк.

Регистар административних поступака представља јединствену електронску базу свих административних поступака које спроводе ограни јавне управе како би  заинтересовани привредници и грађани могли једноставно и лако да буду информисани о свему што им је потребно да би добили неку дозволу, остварили одређено право или испунили обавезу. Почетком рада Портала регистра омогућено је да се све информације о свим административним поступцима нађу на једном месту  и да  са неколико кликова мишем сазнате шта је потребно да поднесете од документације, на који рачун и колико да платите и на тај начин предупреде гужве на шалтерима.

У овом моменту, у Регистру се налазе поступци који се односе на привредне субјекте.  Регистар садржи више од 2.600 поступака, с тим што је у овом тренутку јавно доступно 1.600 поступака које спроведе републички органи и органи Аутономне покрајине Војводине. Од данас свим привредницима су доступни обрасци захтева, информације о потребној документацији коју прилажу уз захтев, висини и броју рачуна на који треба да уплате таксу или накнаду, информације на коју адресу треба да упуте свој захтев ако поступак није дигитализован, као и друге информације потребне за успешно подношење захтева. Број поступака ће се увећавати на недељном нивоу, а привредници ће на лак и једноставан начин долазити до свих неопходних информација које су им потребне за њихово пословање. До краја 2022. године Регистар ће садржати и административне поступке које покрећу грађани, док ће изворни поступци јединица локалних самоуправа бити доступни најкасније до краја 2023. године.

На овај начин коришћењем једноставне претраге по кључној речи, делатности, институцији и пословној епизоди, брзо и лако, за свега неколико секунди добијате све потребне информације, без дугог чекања у редовима.

Регистром управља Републички секретаријат за јавне политике, институција која Влади и државној управи пружа стручну подршку у модернизацији, дигитализацији и трансформацији јавне управе, док Техничку подршку пружа Канцеларија за информационе технологије и електронску управу.

Сва питања и сугестије за унапређење Портала регистра можете упутити Републичком секретаријату за јавне политике на електронску адресу rap@rsjp.gov.rs