Квалитетне јавне политике које најбоље воде развоју друштва и економије
Планирање је најбитнији задатак менаџера у обликовању окружења, тј. организације како би деловање појединаца који раде заједнички у тимовима било ефикасно.
01
директор
Бојана Тошић
Каријеру је започела 2005. године, као адвокатски приправник и има више од 10 година искуства у области регулаторне реформе, реформе јавне управе и управљању јавним политикама.
Дипломирала је на Правном факултету Универзитета у Београду 2004. године. Каријеру је започела 2005. године, као адвокатски приправник а од 2008. године уписана је у Именик адвоката при Адвокатској комори Београд.
Радила је као консултант на бројним пројектима финансираним од стране Европске Уније, Светске банке (WБ) и Америчке организације за међународни развој (УСАИД). У периоду од 2007. до 2011. године била је правни саветник у Секретаријату Савета за регулаторну реформу и анализу ефеката прописа, а у периоду од 2008. до 2010. године радила је као координатор правног тима Јединице за спровођење свеобухватне реформе прописа Владе Републике Србије (тзв. гиљотине прописа).
Од јула 2013. године радила је као заменик директора Владине Канцеларије за регулаторну реформу и анализу ефеката прописа. Учествовала је у изради бројних прописа, студија и извештаја како за потребе јавног тако и приватног сектора. Сертификовани је тренер Светске банке из области анализе ефеката прописа.
Радила је као консултант на бројним пројектима финансираним од стране Европске Уније, Светске банке (WБ) и Америчке организације за међународни развој (УСАИД). У периоду од 2007. до 2011. године била је правни саветник у Секретаријату Савета за регулаторну реформу и анализу ефеката прописа, а у периоду од 2008. до 2010. године радила је као координатор правног тима Јединице за спровођење свеобухватне реформе прописа Владе Републике Србије (тзв. гиљотине прописа).
Од јула 2013. године радила је као заменик директора Владине Канцеларије за регулаторну реформу и анализу ефеката прописа. Учествовала је у изради бројних прописа, студија и извештаја како за потребе јавног тако и приватног сектора. Сертификовани је тренер Светске банке из области анализе ефеката прописа.

Бојана Тошић
// Директор
Од априла 2014. године обављала је функцију заменика директора РСЈП. За директора именована је 2018. год.
Решењем Владе Републике Србије од 17.01.2020. постављена је на положај директора.
Решењем Владе Републике Србије од 17.01.2020. постављена је на положај директора.
“Планирање је најбитнији задатак менаџера у обликовању окружења, тј. организације како би деловање појединаца који раде заједнички у тимовима било ефикасно.”
- РСЈП Брошура
02
заменик директора
Нинослав Кекић
Дипломирaо је на Правном факултету Универзитета у Новом Саду 2006. године, а каријеру је започео 2007. године, у образовним институцијама Републике Србије и пројектима међународних организација, након чега је наставио рад у органима државне управе. Има више од 15 година искуства у области регулаторне реформе, реформе јавне управе, унапређења пословног окружења и модернизације услуга јавне управе.
Радио је као експерт у области подршке развоју МСПП и реформе јавне управе у области поједностављења и дигиталне трансформације услуга јавне управе на пројектима UNOPS-а и Светске здравствене организације у Србији и пројектима финансираним од стране OECD и Европске банке за обнову и развој у иностранству.
У периоду од 2009. до 2012. године радио је на унапређењу пословног амбијента за мала и средња предузећа и развоју равномерног регионалног развоја у Министарству економије и регионалног развоја, а у периоду од 2012. до 2015. године на месту руководиоца организационе јединице за унапређење пословног окружења у Министарству финансија и Министарству привреде радио је на значајним реформским прописима у циљу бољих услова пословања у Србији и развоју дијалога са привредом. Учествовао је у изради бројних прописа и докумената јавних политика. Сертификовани је тренер Светске банке из области анализе ефеката прописа и Националне академије за јавну управу за области електронске управе, анализе ефеката прописа, законодавни и плански систем.
Од априла 2015. године радио је као руководилац Одсека и помоћник директора Републичког секретаријата за јавне политике.
Идејни је творац и програмски менаџер награђиваних пројеката на глобалном, европском и регионалном нивоу, и то:
1. Програм за поједностављење административних поступака и регулативе еПАПИР– 2 награда на Глобалном такмичењу Партнерства за јавну управу 2021 у Кореји за пројекат са најзначајнијим утицајем на привреду и грађане – изабран за једног од лидера иновација у јавној управи на глобалном нивоу;
2. Регистар административних поступака – Јединствено место за све услуге јавне управе – 3 награда на ЕИПА/ЕПСА 2024 у Холандија– европска награда за иновације у јавној управи;
3. Дигитална трансформација услуга јавне управе у области Зелене агенде – победнички пројекат РеСПА/СИГМА – регионална награда за иновације у јавној управи.
У периоду од 2009. до 2012. године радио је на унапређењу пословног амбијента за мала и средња предузећа и развоју равномерног регионалног развоја у Министарству економије и регионалног развоја, а у периоду од 2012. до 2015. године на месту руководиоца организационе јединице за унапређење пословног окружења у Министарству финансија и Министарству привреде радио је на значајним реформским прописима у циљу бољих услова пословања у Србији и развоју дијалога са привредом. Учествовао је у изради бројних прописа и докумената јавних политика. Сертификовани је тренер Светске банке из области анализе ефеката прописа и Националне академије за јавну управу за области електронске управе, анализе ефеката прописа, законодавни и плански систем.
Од априла 2015. године радио је као руководилац Одсека и помоћник директора Републичког секретаријата за јавне политике.
Идејни је творац и програмски менаџер награђиваних пројеката на глобалном, европском и регионалном нивоу, и то:
1. Програм за поједностављење административних поступака и регулативе еПАПИР– 2 награда на Глобалном такмичењу Партнерства за јавну управу 2021 у Кореји за пројекат са најзначајнијим утицајем на привреду и грађане – изабран за једног од лидера иновација у јавној управи на глобалном нивоу;
2. Регистар административних поступака – Јединствено место за све услуге јавне управе – 3 награда на ЕИПА/ЕПСА 2024 у Холандија– европска награда за иновације у јавној управи;
3. Дигитална трансформација услуга јавне управе у области Зелене агенде – победнички пројекат РеСПА/СИГМА – регионална награда за иновације у јавној управи.
На место заменика директора постављен је Решењем Владе 24 Број: 119-257/2025 од 16. јануара 2025. године на пет година.

Нинослав Кекић
// заменик директора
03
Помоћници директора
Помоћници директора
Планирање је интелектуално захтеван процес који тражи свесно одређивање смерова деловања и темељење одлука на сврси, знању и исправним проценама.
Дијана Илић Зоговић
Сектор за плански систем, координацију, развој и унапређење Јавних политика
Марија Митровић
Сектор за правне, финансијске послове, јавне набавке и управљање људским ресурсима