У циљу унапређења система паушалног опорезивања, почела је јавна кампања „Месец паушалаца“ И покренут  портал www.јпд.рс на којем све заинтересоване стране могу да номинују предлоге. Током септембра, предузетници, њихове асоцијације, представници релевантних институција и стручна јавност имаће прилику да понуде решења и да се, у дијалогу са државним органима, укључе у обликовање реформе која има велики значај […]

У циљу унапређења система паушалног опорезивања, почела је јавна кампања „Месец паушалаца“ И покренут  портал www.јпд.рс на којем све заинтересоване стране могу да номинују предлоге.

Током септембра, предузетници, њихове асоцијације, представници релевантних институција и стручна јавност имаће прилику да понуде решења и да се, у дијалогу са државним органима, укључе у обликовање реформе која има велики значај за подстицање предузетништва у Србији. „

„Месец паушалаца“ део је четворогодишњег Пројекта јавно-приватног дијалога за развој који финансира Америчка агенција за међународни развој (УСАИД), а спроводи НАЛЕД у сарадњи са Републичким секретаријатом за јавне политике.

Током јавне кампање, сви заинтересовани могу да доставе своје предлоге и укључе се у дијалог и на округлим столовима у Београду (10.09.), Нишу (18.09.) и Новом Саду (21.09.), као и путем НАЛЕД-ових профила на друштвеним мрежама.